Има 4 теми за това прочел съм ги но така и не разбрах със сигурност за какво е този болт според мен той ограничава подаването на газ ако някой знае или го е бутал напред -назад нека каже има ли разлика във вървежа ,колата е 156 2,0тс 98г
Известие
Collapse
No announcement yet.
Болт зад педала
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщениеИма 4 теми за това прочел съм ги но така и не разбрах със сигурност за какво е този болт според мен той ограничава подаването на газ ако някой знае или го е бутал напред -назад нека каже има ли разлика във вървежа ,колата е 156 2,0тс 98гAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщениеoт пробване глава не боли. а и няма кво да скъсаш. тва да не е колелоAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Да разбирам че го е сложил италиянеца обаче ако се навие до край /без да се маха / плюс това там имам и стелка а до колкото разбрах оригиналната има отрязано точно където се пада болта мисля че ще има разлика ,моята 156 никога не съм я виждал дори близо до червената зона на оборотомера камо ли вътре може би е заради болта не знам точно за това исках да разбераLast edited by plamen petkov; d.m.y г., 10:14.
Comment
-
Колега, много лесно можеш да си отговориш сам на въпроса. Палиш колата, натискаш до долу, ако се задейства прекъсвача (на около 7200об/мин) значи всичко си е наред и няма какво да пипаш болта. Ако не е, просто го навиваш докато достигнеш желато.
Според мен тоя болт е поставен с някаква цел, да пази потенциометъра, да може всеки да си ограничи оборотите ( приметно давате колата на хлапето си, само че не искате да се претрепе някъде, отвивате малко болта и хоп, макс скорост вече не е 200+, ами 140 да речем), такива неща имам предвид...
Та ако ще се маха болта, не е зле да се види отдолу за какво става дума, преди да настъпите педала с петата додолу.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Болта ви трябва да е завит до край. Това е. Ако стелката ви е дебела и ляга над плочката в която опира болта тогава може да не можете да дадете до край газ. Но за какво ви е това? Да хвърля гориво на вятъра? 5 - 10 градуса невъзможност да отворите повече клапата не е бола за умиране. Специално на бензинките които са с жило трябва да се внимава с махането на болта.
Аз си го имам болта. Завит е до край и имам и стелка под него която е дебела поне 9 мм. и си стигам прекъсвач на 7600 оборота и правя 240 по километраж на дълга права отсечка с лек наклон. И отварям клапата на 79 процента по данни от диагностичната апаратура.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Добре де ора, за какво ви е да го махате - ако сте със жило то той предпазва същото от проблеми, както и дросела - ако сте със ел. газ, то тоя болт е боднат за да не се прецака механизма на педала на газта, той търпи регулиране, затова си го регулирайте като хората и не се занимавайте със толкова дребни неща, който не са сложени за да ограничават хорс пауърите ви, а да не ви карат да звъните на такива като мен с въпроси - "Ферко, у тебя есть жило за газта или потенциометър"........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment